Rabu, 29 Mei 2019

Berjaya turunkan berat badan!!

Yeayyyy!!!

Syukur alhamdulillah
Dari 75 kg palingggg berat dh berjaya turunkan 10 kg jadi 65.5 lebih kurang.
Nampak nya jalan dh ada kena teruskan usaha gigih agar berat mencapai angka 5 di hadpaan, samada 58,59,56,57 dan sgt bersyukur jika mencapai berat 55kg

Sebenarnya berat aku stuck kat 66kg
Jenuh aku pikir cara nak turunkan. Lepas tu satu hari aku start tanda kertas periksa, sebab aku pakai otak gamaknya  hari tu aku naik penimbang turun 200g
Maksudnya dengan otak bekerja boleh menurunkan berat badan lagi.
Sejak aku lahirkan iyad berat aku 68kg.
Lepas lahirkan imran 63kg

Jadi angka 65.9kg ni ada yg terbaik selepas 8 tahun.
Badan terasa lebih ringan tapi mmg kena kuruskan lagi at least bmi normal 62kg. Selepas tu bonus kalau berat capai 60kg. Kalau makan lepas nk kena jaga jaga dan makan nasi sekali je sehari
Selebihnya makan snack ke minum kopi ke amik yg ringan ringan sahaja .. makan nasi

Akan cuba lagi chaiyokkk😆😆

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...