Sabtu, 4 Mei 2019

Menjelang Ramadhan

6 hari sebelum Ramadhan , suami Ut Natrah meninggal.
5 hari sebelum Ramadhan Ustaz Hassan Din Al hafiz meninggal
4 hari sbelum Ramadhan, kak azizah Amin guru pendidikan Khas yg dh pencen meninggal..

3 hari Ramadhan isteri Musan hassan meninggal, bekas Ketua Polis  negara
2 hari ramadhan
Esok malam mula terawih, isnin 1 Ramadhan.

Abah meninggal dunia sama tarikh dengan Ustaz Hassan din al Hafiz , 25 Syaaban.
Kenapa bila menginjak dewasa, makin ramai yg meninggal aku dengar.

Itulah hidup kita ini utk akhirat, bkn utk dunia.

Al Fatihah untuk abah, semoga tenang di sana. 

Jumaat sambutan hari guru di sekolah. Aku ke Ninso bukit baru utk beli hadiah anak anak . Murah dh berbaloi. Sebijik cawan ni harga RM2.10 sahaja.


Last last aku beli cawan ni sedozen utk rumah. 

Sambutan hari guru aku cuma pakai batik sahaja... 

Muka orked comel macam karton 


Baju kurung  kedah idaman 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...