Ahad, 6 Oktober 2019

BUCKET LIST HOTEL MALAYSIA 2019


mula mula aku suka Desaru Hard Rock ni sebab aku takpernah duduk hard Rodk. Tapi mhal betul harga sebilik..tarikh biasa biasa pun cecah RM600 lebih ..kalau time peak haruss RM800 lebih 


HARD ROCK, DESARU
yang kedua aku rasa nak pergi ialah kuantan Hyatt ..ni otel baru ..aku suka sebab tepi pantai .harga dlm RM400 lebih ..tp biasalh kuantan biasa biasa aja aku nak makna tempoyak kalau dtg sini ..

HYATT KUANTAN


ok hotel ni aku teruja sikit ..mmg cantik nampak dlm gambar harga pun murah dlm RM289 ...aku rasa kalau amik cuti tengah minggu lagi murah kot ..nnt aku check bila ada melaka cuti 

PULSE GRAND, PUTRAJAYA
oklah buat masa ni yang terakhir aku nak stay kat Tamu ..ni hotel versi Islamic owner pun org Islam ..oklah ...ada rezeki nnt aku buat review korang doakan ya..

ok 
salam maghrib jumpa lagi ..! 
TAMU KUALA LUMPUR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...