Sabtu, 12 Oktober 2019

Review Washer dan Dryer Electrolux


aku dah pakai washer dan dry Electrolux dua minggu
Alhamdulillah 

Jumlah baju yang dibasuh 7.5kg
banyak orang akan beli mesin basuhyang saiz bulky . tapi aku rasa cukup dengan 7.5 kg .macam aku cakap saiz topload tak sama dengan front load.
front load korang boleh basuh baju yang sama banyak 
13kg= 7.5 kg mesin basuh.

selama dua minggu aku guna front load apa yang aku dapat simpulkan :

1. Msin basuh frontload lebih bersih . bukti kalau kat keliling leher baju sekolah anak ..dulu teruk hitamnya.
2. penggunaan air yang jimat. Mcm mesin basuh electrolux ni dapat pengiktirafan dari singapor sebab tahap penggunaannya yang sangat minima.. ada lambangnya..
3. Jimat letrik dengan 3 bintang menunjukkan penggunaan eletrik yang jimat

ni best brand dari Singapore

ni lambang eletrik jimat 


4. penggunaan sabun pun jimat. Sabun kena beli yg lambang HE high Effeciency. kalau jenama yg sesuai Top) kaler hijau, Persil, YANG PENTING BELI KHAS UTK FRONT LOAD. kalau guna yang biasa biasa banyak buih akan merosakkan mesin basuh 




 so pada aku sgt bagus okk!

mesin basuh yg bagus..next project nak naikkan dryer atas washer. 


just nak share my favorite area....
jangan lupa baca post pasal Langsir Kaison 

Jumpa lagi bai!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...