Isnin, 20 April 2020

TAK SAMPAI JUGA

😭

nak nangis pun tak guna ..sapa suruh order barang time pkp

so kopi maker aku dolce gusto tak samapai jugak
sepatutnya sampai 18hb ..ni dah 20hb belum nampak....dan paling menakutkan kalau barang tu sampai rosak

sebab apa..korg tengok tak fb pasal J&T punya pekerja baling parcel dalam lori dia..aduh! scary betull..kalau barang aku dia balik macam tu ...

oklah aku tengok nak masak .keluarkan sotong ari tu sekali tak fresh pulak ..yg aku sedih tu kepala pun dh nak tercabut ..
so akan datang jangna beli sotong lagi lah ..ermm.....udang suami aku kata kecil tak padan dengan    harga ..cuma daging batang pinang je murah ...so aku cam ragu ragu nak repat order..

so sekarang ni jam 5.48 petang agak mustahil benda tu sampai hari ni 

dalam pada tu aku ada order gak baju budak budak ni dan baju raya utk kaum lelaki 
aku order kat Desa Batik je..sehelai 99 ringgit dan percuma butang baju Melayu ..katanya butang sahaja harganya rm59 so takkan baju meayu tu harganya cuma rm40 ringgit sepasang utk dewasa?!! sangat murah !!

dan baju kanak kanak pulak 75 ringgit beza sikit je ..

so tak tahu lagi macam mana rupanya 
nampak elok bajunya 

oklah taknak pikir...
reda jelah ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...