Selasa, 21 April 2020

UNBOXING DOLCE GUSTO STARBUCKS


Akhirnya ...sampai juga kopi maker aku ni ...

oklah puas hati....NINJAVAN ni dtang naik kereta sedan je bukan naik van pun 
so barang aku mmg terjamin ..takdelah dicampak campak je ..

lepastu aku excited bukak dan nak cuba kejap tu jugak jugak ...hihi


ni kotak dia ...

percuma tiga kopi ..masalah nya alam tu cuma ada 6 capsule ...kalau caramel machiato ko kena pakai dua maka mmg dapat 3 kali minum jelah 

macam ni rupanya 

jenuh lah aku masukkan bekas air belakang tu tapi air tak keluar keluar jugak rupanya ..aku tak masukkan balang air tu betul betul ,,,patutlah air tak keluar ...

aku nak beli gelas tnggu tu ...

first time buat tawa habiaq

second time dah ada cawan khas..suka suka suka ...nampak lapisan air tu ...

ni oulak americano ..pahit yakmat 


aku suh suami aku cari kopi tu kat mydin tak jual rupanya ..kawan aku kata jusco adalah ..nampknya kau ken abeli pakai lazada lagi lah ni ..ermmm...mlsnya ..bkn apa harus lepas raya baru dapat minum kopi tu ...

puas hati tak ?

pada aku puas hati cuma aku kecewa belum beli reusable capsule tu ..tak tahu nk beli kt mn ...kalau tak dapat gula coffee sendiri dan krimer sunlac je ..

oklah itu shj nak share semoga bermanfaat ..bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...