Rabu, 6 Mei 2020

Baju raya dah sampai !



ni baju nya dah sampai ..tema kaler ungu ...aku beli dari Desa Murni ..korang seacrh kat FB. oklah aku puas hati cuma baju imran aku terbeli saiz yang besar sikit ..talpe boleh dia pakai lama ....
ni ihsan ..muka monyok apa hal ..

ni baju ihsan dan Iyad ..diorang sama saiz..

jahitan dia pun macam kemas je ..

empat pasang utk para lelaki 

oklah ...harga pun kira ok..
aku terpaksa beli sebab last year diorg tak pakai baju baru ..so tahun ni kita belilah baju baru ...
korang mesti tak perasan dua tahun diorag pakai baju yang sama ?


2018

2019


2020?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...