Khamis, 14 Mei 2020

MOHON MAAF

pertama nya aku nak mohon maaf kalau ada yang rasa post post aku dalm blog nicam annoying gila ..nak show off bagai ..actually aku post barang aku beli bukan nak menunjuk langsung aku cuma nak share experience samada benda tu baik atau tak baik ..

kalau elok ko rang boleh guna jika rasa berguna info yang aku bagi ..

aku juga jenis suka mengkaji ,compare harga jenis sesuatu barang yang aku nak beli ..maksudnya aku tak lah main beli je sesuatu benda tu ..dan aku kaji gak harga nya tu bagaimana ..aku tak berniat langgsung nak cerita aku beli itu ini kan ...

sebab aku nampak ramai org suka baca pasal cara nak beli peti ais so aku share lah alatan eletrik yang aku dah beli mungkin boleh jadikan pedoman kan 

korang tau tak ada je reader yang pm aku tanya pasal induction cooker elok ke tak ..dan ada juga yang tanya pasal perumahan rumah aku ...so aku harap sesiapa yang baca harap tak jump to conclussion apa yang aku share ..betul ! aku mmg tak bermaksud apa apa ...

so kalau korang ada benda yang korang rasa aku patut tulis korang share lah ..nnt aku cuba tulis ..aku pun tak pasti apa sebenarnya yang orng suka baca dan nak tahu ...

induction cooker pakai kukus org lama lama

oklah itu je nak cakap ..assalammualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...