Sabtu, 30 Januari 2021

BRAND ADVOCATE NORWEX

 


SYUKUR YA ALLAH

13 Januari 2021 Sis dapat Team Builder 
skrg dengan izin Yang Maha Esa sis naik pulak sebagai Brand Advocate

apa yang sis faham ialah ...
dapat comisyen sebanyak RM500 

selebih nya bergantung pada sales

sebenarnya ko boleh naik cepat kalo ko kontrol semua 
baru boleh naik .
kalo ko harap ko org utk dia naik ..mmg taklah

so aku taklah laju mana ..ada org yang buat NRWX lagi laju tapi atleast aku cuba ...

again nak cerita perjalanan sis dalam norwex:

join as consultant CST 
22/12/2021

Team achiever 
13/01/2021 (in two weeks)

Brand Advocate
30/01/2021 (17 days)

the main reason is ..you should control everything. 
jgn harap org yang buat utk ko ..

yang penting dia faham dan dapat jual Norwex
kalau masuk dan tak menjual langsung ini mmg bahaya ..

apapun try guide and guide ..jgn tinggalkan sebab kita yg ajak dia masuk so sepatutnya kita guide dia ...

buat back up..agak consultant tak mampu gerak cari back up.
pm aku kalau korang nak join 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...