Selasa, 5 Januari 2021

hadiah norwex

 Aku start bisnes 22hb Disember

hari ni 5hb Januari aku berjaya close order.

terima kasih lah kawan kawan yang support

antara 6 customer terawal aku:

Hafidz

Azua

Mak Su

kak Peah

Kak Rosa

Amin Mroof

norida

Mama



berbaloilah modal RM95 dapat balik RM210 belum masuk lagi hadiah Fresh Tracker dapat hadiah sabun UPP dengan cloth counter...

kalo korang minat nak join aku boleh bantu:

paling mudah :
1. mulakan dengan bayran keahlian Rm95 akan terima tiga kain kecil
2. masa ni korang kiranya 0 PSV. No personal Sale kalau masuk dengan harga rm368 dapat lebih banyak barang dan dalam 100 PSV. so kalau ko dapat lagi 100 PSV layak dh dapat hadiah .
3. demo dan jual .

apa hot item org nak beli?

1. Enviro cloth harga retail sale: RM79 harga Elite customer Rm67
2. Window cloth RP: RM 89 harga Elite Customer RM 75.65
3. Kitchen Cloth RP: 49 harga elite customer RM41.65

jual ni dulu ..nnt mereka psti cari utk order yg lain pulak .

berminat?
akak guide you sampai jadik!! 
+60162366741


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...