Jumaat, 1 Januari 2021

Mroof Ipoh Review 2020

AMARAN: Aku nak bagitau ..jgn sesekali pandai masuk ke pintu bahagian tangga untuk naik ke tingkat lain . sebab kita kan terperangkap! keranan tiada JALAN KELUAR dr pintu tangga ini . maka kita kena berjalan sehingga tingkat paling bawah ...G untuk keluar. Macam tadi aku dh terperangkap. aku dari tingkat 10 nak ke bilik di tingkat 11. aku kebetulan takde kunci kad akses tu...so aku ingat nak menapak lah dengan tangga ke ..lagipun satu tingkat je nak ke atas... rupanya ku dh terperangkap ! langsung aku jalan sehingga tingkat terakhir. 

masa tu aku terfikir macam mana lah kalau Orked ..ihsan atau Iyad yang terperangkap tu ..kalau aku atleast kita dh besar kalau budak kecik ?

so hati hati ...



Hotel ni baru jugak beroperasi di Ipoh sekitar 2017. yang menariknya hotel ini berkonsepkan boutiqe...kata Amin org kuat hotel ni , konsep hotel ni lebih kurang Rosa Hotel di Melaka. 
masa kami duduk otel kat Krabi pun kami stay otel yang konsepnya macam ni...
bilik yang aku duduk ni namanya studio ..ada pantri tempat makan dan ada 2 bilik ...bilik airnya besar


area meja tv ...nak blogging inilah tempatnya ..

kopi ni di bagi di bilik ..sedap kopi ni ...

nampak tu konsultant norwex


norwex again ..


kitchen dan pantry...cantik kerusi ni ..kat shoppe paling murah jual rm38



kopi, mug dan cawan yang cantik ...

ni ruang tengok tv ....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...