Selasa, 1 Jun 2021

Wardrobe dah siap !!

Assalammualaikum semua..
Apa khabar?
hari ni baru ada mood nak type pasal wardrobe baru dan kabinet kitchen ..sebenarnya ok je hasil kerja budak yusof ni ..cuma masalahnya aku rasa dapur dan bilik jadi kecik.. so cadangan aku kalau korang nak renovate apa apa kena check betul betul ..tambah bila ko buat full sampai syiling lagilah rasa kesesakannya ..tapi suami aku kata ok je ..
takde masalah ...cer komen ok ke tak???

tertiba throwback gambar 2015 ..masa ni semua kecik kecik je


inilah wardrobe bilik bawah..mmg pada aku nampak penuh ..makan ruang ..so nnt bilik imran buat separuh dr tu tak payah besar besar sgt ..

ni pulak kabinet dapur yang aku tambah ..lega dappat ubah tempat oven tu..kalau tak asyik kena air cowey je ..alamat rosaklah oven aku 

ni pandangan sisi yang lebih dekat 

biasalah sekarang aku nak share kos pulak .

total hangus dalam RM4550 

kalau bilik aje 2k lebih dapur tu ..hat yang tall unit tu RM850 dan dapur bawah tak silap aku dalam 1.2 k 
lebih kurang lah nanti aku update rege dia ..

tapi total semua memang RM4550 ..aku share dengan husband dia bayar hat lemari aku bayar yang wardrobe ..biaslaah sharing is caring kannn

so net project ????

tara ----------> nak buat tiles porch dan awning ruang balcony . doakanlah ya ...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...