Sabtu, 29 Mei 2021

BMUK Shopper online

 sejenis yang gatal ..

tak boleh duduk diam diam kannnn..

semua ko nak usha ..lepas dah usha terbeli pulak ..aduh! 


Cun tak? 

RM158 sajooo ..hihi....tapi campor postage gedebuk gedebak RM178 gak . ni lambat lagiii nak sampai Malaysia baru kat Nottingham ..

alamak sebut pasal Notting ni teringat aku cerita Notting Hills lakonan Julia Roberts dan Hugh Grant apa tah ...ni cerita romantis katanya . aku tengok sebab nak tengok view pengambaran dia tu sekitar london . lawa pulak cat pintu kaler biru .. korang kalau tengokdrama ni ada lah scene hot tu ..tu yang aku malas tu ..sat g jadi pencetus pulak kepada korang nak tengok ceritatu ...korang lajuu kan jelah art ebberapa minit tu ..

aku paling  suka part last . 

masa tu Anna Scott tu buat press cofference pastu laki yang hero tu tanya pasal adakah dia suka mempertimbangkan semula japan Mr Thacker tu ..pastu Julia Robert jawab ya ..pastu dia suruh Dominick dr surat khabar mana tah tanya pasal.." berapa lama awak akan duduk di Britain?"

pastu Julia Robert jawab "selama lamanya .."

terus semua camera tuju ke hero ..amik gambar ...

moment tu aku rasa sgt upppmmmh lah !bila ko tengok ko pulak tersengih sengih macam ko heroin dia ....

last memang Anna tu stay dan kawin dengan Thacker tu dan stay di London. 

Apsal ek ..bila kita cakap pasal London kita rasa everything is good.. barang dr London .. bagus ..

apsal ek? hurmmm



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...