Rabu, 8 Februari 2023

Basikal Decathlon

 

hari ahad lepas aku order basikal balik dr jogging.tertiba ..macam dirasuk hahah..aku mengadap depan laptop terus masuk website decathlon.   https://www.decathlon.my pilih basikal yang aku aim terus bayar ...heheh ..basikal yang aku order ni jenis lipat tapi takde gear ..RM799..aku beli cash? eh! taklah installment pakai atome..korang pernah dengar Atome? nnt aku tylis post pasal Atome ni 

berbalik pada basikal ..aku order Ahad ..semalam sampai ..rabu ..so dalam tiga hari je basikal tu sampai anddd freee postage ..paling best harga sama di outlet..bukan macam grab harga naik 3x ganda di grab berbanding beli di kedai ...

ni basikal yang jenis lipat...kalau ko beli sendiri ka outlet kita pikir cara nak bawak balik ..muat ke tak ..post lagi bagus ..DHL akan post ...


tengah set up 

ni basikal yang first aku beli di decathlon ..RM599..puas hati lah ....

so korang kalau nak beli baranh berkuali bab bab sukan ni boleh pergi decathlon okeyyys

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...