Sabtu, 25 Februari 2023

Cerita emas azirul, Rumah dan Ayam Gepuk

 Aku dh nak tido ni.. tiba tiba teringat blog belum update. Aku mmg biasa upload gambar dulu. Nampak macam kepochi kan .. tapi nilah tempat aku nak buat rujukan balik. Semua benda aku simpan kat sini. Senang nak refer apa apa hal. 

Ok aku mulakan kisah sabtu ni dengan kami ke Pulau Gadong nak tengok rumah Faith View aku lupa nama dia apa project ni.. senang cakap RM207k 668sf kalau tak silap. Dua bilik dan satu bilik air.. mmg lah kecik tp tadi dh kira kira dh naik rege bukan RM207k lagi … tapi still murah compare Noa , Atlantis, dan kondo2 yg lain .. ni area Klebang tau! Ni kiranya comersial lot boleh buat airbnb dan homestay. 

Lepas dh dgr semua cerita termasuklah progressive fees insurans yg ko kena bayar dr sekarang sampai lah rumah tu siap.. aku dh macam tak sedap hati ni.. takut tersilap buat keputusan. 

Oklah pendekkan cerita aku nak ajak suami aku tengok yg prima punya area bukit katil. 

Harga saama 207k tp 1000sf 3 bilik 2 bilik air. Ni area warung pak enal esok aku nak jumpa orgnya. 
















Lepas habis urusan kamk ke aeon bandaraya nak g tengok wayang. Aku ajak makan kat ayam gepuk pak gambus . First time makan sini.. eh sedap lah pulak 






Nnt aku kemas kini post ni… payah pulak menaip dalam ho ni… 


Apa lagi masuk masuk terbeli cincin belah rotan.. seketoi rm980.. 3.78g murah lah tu… segram RM252 tanpa upah ..

Habis makan nampak kedai emas azirul kosong .. eh tak ramai umat berbaris apa lagi jom masuk … 



Oklah … doakan ada rezeki aku beli second house for investment. Insya Allah Aamin…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...