Selasa, 21 Februari 2023

Double Tree by Hilton review 2023

 


hai korang nampak nya aku kena skip bab bab berapa kos tinggal sini hahha..awal awal dh larikk topik .sorilah aku just nak share pengalaman dinner dan bfast di sini . actually kebetulan suami aku kursus so merasalah kami tinggal disini semalam ..

dr hotel ni korang boleh nampak view klcc yang cantik macam dalam gambar tu ..ni masa sunset tau..
kebetulan kami nak turun makan malam ..
aku pun lupa nak snap gambo dalam bilik ..asyik fokus makan je kan ...








bila korang check in dia akan bagi korang biskut macam famos amos ni ..sedp tau! tapi sebab kami nak turun dinner tak sempaat habiskan biskut  ni ...

kat sini korang boleh makan tiga jenis menu ..ada melayu, cina dan india ...
malam yang kami makan tu kami banyak fokus kat makanan isi ikan mentah tu ..sebab kat luar kan mahal ..sashimi kan ...mmg fresh lah ikan dia ...lembt je isi ikan tu ...

pastu sebab banyak sangat menu sampai ko tak tahu nak makan apa ..ada semua menu kalau g hotel ..nasi ..lauk kambing ayam ikan daging ...buah buah an dsert ..semua lah ...kopi ia brew okay ..
ni area chinese food ..ada air macam lai chi kang ..sejuk dan manis ..sedap je lalu kat tekak 





tu ada menu yee sang ..tak pandai makan jadi tak cuba pun 




ikan salmon mentah dengan sotong ..sedap gak ..hati hati makan sotong takut tercekik

pagi pun ada tiga kitchen ..korang boleh makan beraneka jenis roti canai, tosei, roti planta roti telur, menu chinese pu ada ...dia sediakan buah fresh dan manis manis buahnya ..ada yogurt ..wafle dan madu ...



unik kan madu dia sediakan tu

cakoi pun ada tapi takd ekaya dia

indian kitchen ...



pelbagai jenis roti yg sedap ..tapi tak lalu nak makan semua ..

ihsan complaint pancake dia abiasa biasa je 



orked pun makan sashimi 

terdapat pelbagai jenis cheese..






plain bubur ..siap ada telor herba

tekak melayu tetap carik nasik lemak ..kut mana pun



sashimi lagi ...













ni sesi breakfast ...asyk makan je kerje nya

Imran dan Iyad ..no 1 dan no 2







Alhamdulillah kami chekout dan terus balik ke Ipoh ..

kalau korang nak bercuti silakan ke Double tree KLCC ni ..tapi aku rasa rate dia agak mahal ..nakbuat raso raso boleh lah 😂😂😂

oklah ..doakan aku baik baik sahaja ya ...
take care


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...