Jumaat, 26 Februari 2021

Untung ke jual NORWEX

 kalau korang tanya aku JAWAPAN AKU ...UNTUNGG! 

banyak untung lebih untung dari ko join benda yang selalu org jual..

bulan pertama aku tak untung banyak..

masuk JANUARI aku dapat 1.2k almost..

masuk bulan ketiga takde komisyen naik pangkat tapi dapat gak dalam RM500..ni tak masuk lagi untung jual barang norwex..

aku tak jual mahal pun ..amik untung 15% je ..tapi alhamdulillah ...berasa senang nya jual norwex ni .

org Gomen gaji Feb awal ...dalam 9 hb Feb dapat gaji ..

nak tunggu next gaji 18hb Mac..

dalam 7hb Mac masuk lagi gaji Norwex..

so dalam pada tu kita jual barang Norwex ..

ni pun ada lebih kurang RM500 barang Norwex org belum bayar ..aku ok je kalau kawan rapat nak beli bayar kemudian ..

kalau korang serius nak tambah pendapatan aku cadangkan meh jual Norwex ni 

kalau bussines lain nak menten mahal ..

jual Norwex maintain sales sekitar RM960. 

ada kawan aku kena buat sales RM10k dalam bisnes Tu***erware. baru dapat komisyen ribu ribu ..

lagi pun kain buruk ni hampir semua org beli ...sebab mmg guna utk lap dapor ...

so eloklah satu rumah atleast ada satu ...


aku cadangkan kalo korang beli 1 kitchen cloth dan 1 window pun dah cun dah ...sebab mmg dua ni yg paling penting kalau kat rumah tu ..

nak lap sliding door, nak lap cermin display pinggan mangkuk..

mmg senanglah kerja korang lepas ni ..

so kalau korang mmg SERIUS nk tambah income meh lah join Norwex ni ..

mmg berbaloi baloi ...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...