Rabu, 10 Jun 2015

coffeeology : my 20 cent thought !

semalam pergi  bukit beruang  nak keringkan  baju satu bakul..rugi je..letak rm4 sepatutnya utk 23kg ni letak satu bakul..heh....😆

sambil  tunggu baju siap ..kami makan kat coffeeology . .mmg dh lama aim nak makan sini..imran macam biasa . .tak suka. .tak suka...

1st impression  mmg terbaik..semua nampak perfecto..tapi syang kecundang di tengah jalan ..hahah...nak tahu apa...?

1. coffee mmg tip top ..i sukeee coffee cenggini..😁😁😁

tapi dengan harga rm8 lebih satu cup ni agak mahal ..baik minum  Starbucks ..😛

susun atur perabot g santai..cam suh duduk lama lama je kat  sini..😉

tu tempat bancuh kopi...kopi dia sedap lah ...!

ni dia ..coffeeology . .cam best je nama dia.

muka mak ngn iyad..budget neelopa lah tew!!

the another  one..ihsan..ramai pulak peminat  nk dokong dia..

juice mango  dia mmg out..sebab bukan pure mango..tapi dia guna kordial ..so lain kali xpayah order.

2. makanan dia ..ya ampun ..enggak enak dong!.gue yg kelaparan ini ..terkebil2..nak ngabihkan grilled chicken...mushroom soup dan chicken wing. ..maybe bukan rezeki kami nak jamah makanan dia yg enak..maybe next time dtg order lain ek..

3. staff dia mmg friendly, senyum je...meja sepah pun its ok..haha..

4.harga dia reasonable  lah. ..semua yg kitorg makan dalam rm 64 lebih ..tak ingat berapa  lebih nya . ..memandangkan tak boleh guna kad debit terpaksa aku menapak g kereta amik duit..buat  malu je.. 60 hinggit pun nak swipe kad..eh! dik ..ni akak guna debit kad tau ..bukan kredit kad.. ( itu aku cakap dalam hati!)

4. kalau nak discussion  ke ..sembang lama lama ke..mmg selesa lah ..tapi kalau utk kenyang dan murah baik order nasi lauk tomyam kat depan umah aku baru rm 15 semua sendawa besar..hahha..ok next time kita review tempat makan lain pula.

cuma peringatan jika kita makan sesuatu makanan tidak  enak. .tinggalkan jgn maki rezeki Allah bagi kan ..eh ! tadi aku ada hina ek.jap..scroll balik check..opss..aku cuma cakap kurang enak. 

cop! cop! ..tapi korg pergilah dulu ..sebab menu utama dia nasi lemak msti sedap kan ..sebab masa kami nak ordertd semua dah habih... ( ok i dh backup ! )

okk..da...nak sambung tanda exam paper.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...