Sabtu, 6 Jun 2015

red velvet: petuanya.

telah menjadi impian aku sejak dulu lagi nak membuat kek ini..fuh! ayat..skema banget...tapi baru sekarang dapat buat...oklah succes!..haha walaupun ade sikit kesilapan ..yang best nya imran suka iyad suka dan ayah pun suke..kalo nak cuba buat bukak blog nani rostam ,.mak kepada cik cantik manis hanis zalikha...hihi...

cerita pengalaman wat red velvet ni aku ada silap part last yang mana cuka campo ngn soda bikabonat..nnt dia berbuih cepat cepat masukkan dalam adunan kek..yang haku terletak baking powder..apa da...nasiblah rasa dia tak lari sangat ko..hati hati buat kek ...baca dengan penuh hadam ok...nnt ade rezeki aku nk buat cupcakes...mesti comelkan...i like comel comel ni ..badan aku pun makin comel ..ahaks!

lain lain pesanan jaga api oven..oven org berbeza beza..so kena adjustlah..takut tak masak atau hangus bawah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...