Isnin, 28 Mac 2016

Hostel , private room atau hotel? Abnb atau agoda dan booking.com

Tempat tidur walaupun sekadar utk meletakkan kepala perlu juga ambil kira. aku google sejak semalam utk penginapan ..pilih yg paling reasonable. Macam room di Abnb ni mmg lah murah tp bila perasan ada security fees sampai seribu lebih terus x jadi..tapi tak semua ..kena pandai pilih.
Godek godek..tetiba aku pasan satu hotel budget yg agak ok dengn lokasinya yg berdekatan semua tempat yg nak di pergi. Baca review agak bagus ..semua memuji muji namun selagi tak tengok dgn kelala sendiri aku tak percaya. Aku rasa mungkin ini rezeki aku kan ..aku pilih ni...
Actually ni budget hotel,tp okay lah ..harap mmg betul dpt bilik nya yg view nya cantik seperti dalam gambar. 
So belum sampai belum duduk tak boleh nak komen lebih2..namun harap semua nya baik baik aja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...