Isnin, 28 Mac 2016

PROJEK MEGA KE PARIS & LONDON

Ticket , hotel and transport.


Tak sangka akibat suka main facebook menemukan aku status fb tentangbtiketvmurah ke paris. Baik dengan oman air ..ticket return kul- HDG france dlm 1.8k per person. Total 3.8k utk aku suami dan anak kecil orked

Selepas dua hari ..aku saja buka web oman air konon nak tengok ticket semula. Dan terperanjat..harga ticket naik sehingga 1.8 k utk pergi SAHAJA dan 1k utk balik. pula .total 2 org ialah 5.8k maksudnya naik dua kali ganda...
Dan semalam dengan izin Allah dpt aku book hotel yg murah dlm rm750 utk dua malam di paris dan ticket ke london dgn eurostar sebanyak £141 dua. Agak murah ni jika tidak..total eurostar kami ke london dalam £210..alhamdulillah banyak juga dot jimat di situ. Bayangkan harga termurah ialah £39.9 dan aku dot harga £29.90..ticket berlambang 🌞


So total utk penginapan di Paris dan transport ke London dengan eurostar ialah rm 1600..lebih kurang..rm750 (Le Regent) utk hotel dan rm850 (eurostar)

Seterusnya kita akan tunggu email reply dr admin malaysia Hall di london sama ada spt book bilik atau x..sebabnya kita ada baby 1 year...thru blog lain cakap x boleh ..tp kita cubalah ..nak tido di felda hotel tak mampu ..Kensington Hotel....

Apapun kemewahan bukan lah keutamaan yg penting keselesaan kami ...dh sampai nnt di Paris dan London pun seribu rahmat ...

Doakan urusan kami dipermudahkan Allah ...dan impian akan jadik kenyataan....😍😍😍

Xoxo!
.**jangan lupa follow Ramble and Wander


*** UPDATE:  Hotel di Paris telah dibatalkan dan di ganti Hotel " The Palace" RM600 lebih sahaja utk dua malam..

***Plan pergi dengan anak kecil dibatalkan dan kami pergi berdua. So walaupun email kami di balas kami mengubah perancangan utk book hotel dan tidak tinggal di Malaysian Hall. 

Tapi baca di sini...kami dapat tinggal di hotel yg berdekatan dengan Malaysian Hall..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...