Ahad, 31 Mac 2019

Hood dan Oven .

Akhirnya kami berjaya beli hood dan oven dalam lingkungan RM 2k.

Hood brand elba RM 880

Kenapa aku beli brand ni. Satu sebab high suction jadi bau asap tu dia sedut kuatlah. Cuba korgcheck berapa high suction dia sebelum beli.
Warranty motor 5 tahun oklah.

Aku mmg berkenan patern yg empat segi ni sebelum ni guna patern rubine yg kaca melengkung tu so adalah beza sikit... kali ni aku punya dapur lengkap ada oven . Wah!! Mmg lama dh mengidam oven ni ... nak masak apa apa pun senang kan ... buat kek kuih raya mesti lebih meriah...



Dlm ni harga 998 aku dpt sekali postage RM880. 

Pasal oven ni aku pilih yg paling besar 71 L, majoriti aku tengok oven dia 53L harga lebih kirang sama. Tapi kecewa sikitlah bila aku tau oven yg aku beli brand Beko ni model yg agak lama 2015.
Biasa kita nak beli brand yg latest kan. Review pun takde nak aku baca. Tapi aku yakin jelah brand Beko ni europe product harap harap ok. Dia kata dlm tempoh 15 hari boleh pulangkan . Ok lah tu. Nak test dulu macam mana ada warranty setahun. Aku masa tengok pameran ikea lagi dh jumpa brand beko ni. So pada aku cam trusted brand lah ..
Yg ni dpt less lagi sebab guna kupon jadi 1250 kalau tak silap
Oklah aku tengah bengang ni order makanan tak smapai sampai dr kedai tomyam kg baru. Entah entah dia tak hantar pun beg makanan kami . Tengok lah ... ok tak sabar balik rumah lengkap ada hood ada oven barulah semangat nak memasaknkat rumah. Bekalkan menu favorite budak budak ni .. bakor ayam pun no hal ... ko ado? Hahha... acah je jangan mara arrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...