Rabu, 30 Disember 2020

THE COFFEE BEANS AND TEA LEAF [ TCBATL ]

kami dah selamat sampai Ipoh utk menghadiri majlis kenduri kahwin mahirah
malam ni kami ke The Coffee beans utk beli kek besday mahirah Chicago Cheesecake..sedap kek nya ..
yang bestnya kek ni mmg penuh cheese nya ..rasanya berbeza dengan kebiasaan kek yang kami beli di secret receipe .Harga nya dalam RM125 

ni kek besday mahirah




masa kami sampai di Jusco Ipoh ni yang paling hampir dengan kg sg rokam ..org tak ramai langsung!

tertiba masuk gambar bilik kawin mahirah hahhah...


bukan nak tunjuk muka somi aku ...nak tunjuk kek besday tu hahah

cafee latte


Food for two ...
aku suka kopi kopi ni 

next time aku aim nak brew cofffee sendiri kat rumah ..senang je ..nnt aku belajar cara nak brew benda alah ni hahah...



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...