Isnin, 2 Ogos 2021

Day-2 IF

 hari ni aku berjaya selesaikan 17hr 55 minit .aku tak tahan lagi 5 minit aku makan ..lapar sgt 

aku makan lauk banyak nasi kurang sikit , lepas tu buat espreso ice, nnt malam harap dpt makan oat dengan buat je ..

makan 1 meal berat pun ok kut ..yang penting deficit kalori .

so pagi tadi timbang 73.7kg...

pagi esok belum timbang lagi ..tapi mmgmasa puasa aku banyak minum air kosong dan buat sekali bullet coffee...tapi tak mct oil...

aku harap cukup seminggu ada nampak incloss ..sebenarnya benda ni takde masa ..sepanjang idup kena amalkan . 

harap berjaya lah hendaknya . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...