Selasa, 31 Ogos 2021

VIDEO PERSARAAN KAK AZLAH .

 Alhamdulillah akhirnya siap juga video persaraan ini .

kali ni aku guna Canva

so sesiapa yang berminat nak guna template aku silakan ..

https://www.canva.com/design/DAEoqGMOsn0/te9ydMQ4vkk74aQh0sSsPQ/view?utm_content=DAEoqGMOsn0&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton&mode=preview

so sesiapa berminat boleh guna template ni ok..


aku ajar step by step:

bila korang tekan link tu dia akan masuk macam ni ....

"Make a copy dulu " tekan File> Make a copy

tukar nama file yang kita nak buat video ni 

kalau nak ubah lagu nak lagu yang lain tekan tajuk lagu tu ..nnt dia keluar macam line biru frekuensi tu korang tekan gambar tong sampah ..so buang masukkan lagu baru 

apa apa pm aku ya ...tq

*** utk cikgu sila masuk guna email moe sebab canva dia free.. actually tempale aku pilih ni pro punya ..kalau nak kena bayar RM20 ..tapi masuk guna moe terus free..so ingat sign in guna email moe ok


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...