Ahad, 3 Jun 2018

Hina kah gemuk?

semua org gemuk akn mudah terasa bila  cakap perihal gemuk.tolong jgn pernah bergurau bab gemuk.

Ayat ..” sebab tu lah ko gemuk!” Tak sepatutnya keluar dr mulut seseorang. Ini merupakan satu penghinaan yg maha agung.

Betul ! Dengan kau bakar semangat dia dia akan terasa dan mula berdiet. Tapi ingat kata kata kau tu akan merubah hati dan perasaan seseorang. Kau dh lukakan hati org sedalam dalamnya.

Aku tak pernah rasa terhina sebegini. Terima kasih buat yg menghina aku. Akan ku ingat sampai aku mati.

Semoga Allah membalas setiap kata kata buruk kau kepada ku. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...