Selasa, 26 Jun 2018

Honda City Murah

serius aku beli kereta mmg murah.
Aku amik loan 66k sahaja.
Down payment takde ikutkan 10%
Aku dpt rebate 9k ( promo raya+gst)
Bulan bulan aku bayar bank tak sampai 800
Insurance pun tak bayar. Aku bayar RM 948 je.

Aku tak tau nak story tapi macam ni
Aku bayar 300
Pastu masa nak sign aggreement alan cakap harga city lepas gst mirN loan tak boleh cover ๐Ÿ’ฏ so aku amik loan 66k je. Bayar 3 shj. Tapi aku dlt bayar 2848 je. Ikutkan insuran 2200 kena bayar tapi dh inc dlm tu sekali.

Aku beli yg paling basic. Takde screen radio. Lepastu aircond pun manual bukan dogital. USB connection ada satu je.

Mmg basic habislah. Janji honda city. Hahha
Ada aku kesah .

Org kata nak beli kereta beli sebelum bulan 9
Jangan sesekali hilangkan kunci ni harganya 2k


Sewa rumah 1200 call sekarang harga 2019 akan naik. 



Aku ada order telekung alana tak sabar nak pakai๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...