Jumaat, 1 Jun 2018

Interior Design di Melaka🔥🔥 No contact🔥🔥

Nak dekat raya ni macam-macam plan nak buat terutamanya nak deko rumah so aku dah bincang dengan suami aku, aku nak buat sikit renovation supaya rumah nampak cantik

Iya lah nak raya kan 

first aku nak buat wainscoating ..alah yang kotak-kotak dekat dinding English style tu so aku bajet benda ini tak mahal sangat sebab dia cuma pasang panel kayu saja bentuk empat segi

kedua aku plan nak pasang laminating floor aku buat dengan Encik Deris yang dulu buat rumah aku bajet dalam 3000 lah tak lah mahal sangat so aku harap dengan dua perkara yang aku buat ni akan memberi impak kepada rumah aku

aku nampak banyak orang deco rumah dia main lighting. Lighting tulah mempengaruhi rumah tu nmpk cantik...

ada satu benda lagi aku nak buat iaitu tempah langsir ini pun costly  juga okay nanti aku update perkembangannya bagai mn 

Ok utk rujukan korang . 

Laminating floor brand Robina 
Encik Deris +60 12-358 8649

Bajet Wainscoating Melaka
+60 12-620 7667

Kitchen Kabinet 
+60 16-665 5135


Harap membantu... 😍

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...