Jumaat, 24 Julai 2020

DYSON REVIEW PART 2

nampak tu halus tak habuk dia sedutt


oklah aku berpuas hati bila aku nampak vacum ni boleh sedut habuk halus halus ..tapikan kalau korang nka beli brand lain pun ok ..cuma nya teknologi dia mungkin taka sama ...lagi satu kan ..aku rasa ni lebih pada brand lah ..mmg aku nakk sangat maka mendapat lah kan ...

brand kracher pun ok siap boleh sedut kusyen yang basah aku baca review kat facebook 

tadi aku vacumm .banyak betul habuk halus halus ...mmg puas hati tol...


oklah ...ni kenkonon deko ..dh semak balik ..nyampah !!!

baru nak berjimat baru dua hari gaji macam macam ko beli ekk..nyampah betull.

ni aku dh oder tilam kat go shop ..RM999 dapat set sekali alas tilam dan bantal ..jenama kingkoil macam ok kan ....entahlah ..kot kot mak mertua nak tido umah ..kita sediakan elok elok ..mmg lama dh nak beli tilam ...

kang elok lagi aku buat review ekk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...