Khamis, 16 Julai 2020

MEMBELI TANPA SEDAR

Sekarang ni jadi trend jual di group whatapps ...tak terkecuali aku ..

so memandangkan aku membeli tanpa kawalan ....aku amik keputusan nak listkan apa yang aku dh beli dalam group whatapps kat sekolah tu 


Bermula 26 Jun 2020 sehingga hari ni 17hb Julai...:

- Kek Manggo -RM40
- Nenas RM16
- Jagung RM20
- Jeruk asam boi RM18
- Baju Sabella RM79
- Crem puff RM20
-Kek Manggo RM20
-Minyak Angin RM40
-Roti RM10
- JUMLAH RM263

tak terlior ke ko rupa paras macam ni?

kek mango cheese ni sebekas 20 mmg berbaloi sangat

alamakk kabor plak ..sedap sgttt ko! sumpahhh...


itu hanya shopping shopping kat group wassap je ...adoii! sebab apa beli sebab benda sampai depan mata ..ta payah g beli ..atas meja je dapat makanan...


aku rasa semua yang aku beli ni hanyalah kehendak bukan keperluan pun !


so aku dh sedar start minggu depan aku taknak beli apa apa ..melainkan satu baju sabella ...itu je..RM79 ..


harapnya aku lebih bijak dalam berbelanja ..rancang perbelanjaan anda ...



*** contact kalau nak beli kek cheese mango leleh tu ...inmay cake 014-2257009

2 ulasan:

  1. Same here...
    Skrg ni suka sgt shopping thru WhatsApp je sebab very convenient. Pastu biasanya seller tu org yg dikenali, lagi confident nak membeli :(

    BalasPadam
  2. Ya Puan Hazel ..mmg beli tak ingat ...lepas ni kena tulis setiap kali beli apa ...walaupun sikit sikit ...beringat..

    BalasPadam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...