Khamis, 1 September 2022

7 days to go Mekah

 alhamdulillah beg dh sampai

Nama pun dh naik utk layak terbang 9/9 ni ...alhamdulillah ..tapi macam cakap arwah abah ..selagi aku tak sampai mekah macam macam boleh jadi ..

kerap jugak abh pergi umrah ..hampir setiap tahun kalau tak silap ...tapi dh lama lepas tu kurang sikit abah g umrah 

abah selalu cakap bukan nak buat umrah sgt tai nak banyak solat sunat dekat masjidil haram dan masjid nabawi ...

aku pun tak tahu abah buat macam mana ..tapi mesti atleast abah buat sekali umrah 

esok aku nak g jumpa doktor Rahimah tanya pasal ubat utk period ..kalau turun darah tak payah lah ..biar normal je turun darahnya .

nak komen pasal travel agency ni pun cam terlalu awal lagi ...cuma aku dpt pergi agak murah RM6990 bilik berempat ..(harap kami dapat duduk bilik bertiga ) tapi yang kami bayar tu harga utk bilik berempat .

So ini beg yang kami dapat.. ada beg sarung utk letak selipar.. elok beli selipar yang ringan senang nak jalan jauh..


Aku tak kemas beg lagi 

Esok nk bawa iyad jumpa dr asiah, serius aku takut. Takut nk dgr apa doktor ckp .. benda ni paling aku x suka.. lepas tu nk amik imran balik asrama. Lepas tu baru ambik orked dan ihsan. 


Esok start cuti sekolah 

Aku kena kemas beg baru nampak  apa yg takde. 

Aku nk beli: 

Sandal, brg brg peribadi , toiletries, ubatan dan mknn.. 

Countsdaiwn lg 7 hr 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...