Ahad, 4 September 2022

ALLAH MAHA BAIK

 Satu satu perkara yang aku susah hati Allah SWT bantu .ingatpasal kes gatal aku ..hihi..ni ikut abah ..gatal kat kaki dan bahagian lain ...runsing jugak..

aku pikir kalau di mekah aku sakit gatal gatal ni macam mana ...

so lepas disiplin pakaikrim aqua utk lembabkan kulit..aku sapu dengan krim emolet...


krim ni utk alegic..pakai dengan aqua..supaya kulit tak keringtapi mmg kena sakit sikit sikit je ..sebab dia steroid yang akan menipiskan kulit

walaupun dah pernah pergi umrah tapi aku masih ada rasa susah hati jugak ..susah hati memikirkan anak anak yang aku akan tinggalkan sebab mmg kebiasaannya aku dengan anak anak aku 24 jam ..pergi sekolah aku hantar..aku ambik ..dan mereka di rumah dengan aku ..biasa petang petang anak anak 

waktu petang aku akan masakkan waffle ..samada utk mereka makan atau aku buat utk jualan ...oklh ..fuh!kalau nak fikir banyak benda nak fikir..so kita biarkan masa berlalu dan aku harap suami akuboleh jaga mereka dengan baik ..


2017: ibu pergi korea.

semoga anak anak ini kuat ..walaupun ibu g umrah ..tak lama beberapa hari sahaja lagi .. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...