Ahad, 16 Ogos 2020

Bersarapan di Satay Warisan ,Muar

kami bertolak dari melaka lebih kurang dalam 8.20 pagi...dari rumah kami ke Muar melalui lebuhraya AMJ tak jauh sangat sekitar 30 minit boleh sampai ..
kami asalnya nak beli emas di Bukit Pasir.. ..kami sampai jam 9.30 lebih kurang mmg sempat makan dulu ..kedi emas pun bukak jam 11 pagi ...


pekan muar tak berapa sibuk ..kami pergi Sabtu ..esok Ahad org Johor dah mula kerja ...pusing using bandar muar ..suami bawak kami breakfast ke Satay Warisan ..first time aku makan kat sini




sementara menunggu beratur nak masuk kedai makan ..kami jalan jalan belakang kedai tu ..rupanya ada lukisan mural ..yg lawa untuk bergambar ...

tengok gaya Iyad macam abg abag sangat pulak






masa ni Ihsna merajok..aku mmg meluat kalau tengok dia merajuk ntah apa apa ...adoii..







 secara peribadi nya seronok makan makan di Muar ..selera org johor pagi pagi breakfast makan satay ..oklah ..aku tak boleh bercerita panjang ..jumpa lagi !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...