Sabtu, 8 Ogos 2020

MONTAJ VIDEO PERSARAAN PN ROGAYAH



ini ada lah video terbaru sempena majlis persaraan guru kat sekolah aku..sejujurnya aku tak lah suka sangat bila kena buat video ..sebab yelah pening nak fikir ..buat video yang menarik hati org yang buat org tersentuh ...macam buat drama lagu ..kena ada idea ...tambahan pula sekarang macam macam video ada kat sekolah tu ..video buletin, videa hari persaraan ..video ucapan selamat bersara ..banyak okkk..kang org bising pulak sebab macam macam video ada ....

so aku masa Pn Han cakap tak payah buat dh happy sgt sgt dah ..tertiba eh ! kena buat balik ...hmmm..pada aku dh ok dh yang Kak Com buat tu ..ada ceritakan latar belakang Pn Rogayah dan ada jugak nyatakan sumbangan dia bagai ..so aku ni cam rasa tak perlu sgt aku buat video rasanya ....

tapi oklah atas arahan org atasan aku pun buat ..ermmmm...ikutkan dh happy dh kalau tak yah buat ..

so aku pilih lagu p Ramlee..terang bulan dipagar bintang ni ..dan lagu pelangi petang Sudirman ..pada aku lagu tu agak menyentuh perasaan ..

antara lagu yang aku guna seperti ...

SEDETIK LEBIH - ANUAR ZAIN 
( Pengetua Megat Nasir..the best ever video pernah aku buat)
GERUA- SHAHRUKH KHAN (Pn Nirmala)
Dalam dakapan malam- Uji Rashid (kak Khuzaitun)
MY WAY-  FRANK SINANTRA (Pn Yong)
SUATU MASA- M Nasir ( Cikgu Mustafa)
Melly goeslow- Aku ...
dol na - video lawatan ke indonesia
KITA HAMPIR MENANG- terima kasih frontliner

wah diam tak diam banyak juga video yang telah aku hasilkan ..dan semestinya menjadi hasil karya yang dapat aku bangga kan Alhamdulillah berbalik segala pujian hanya bagi Allah SWT 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...