Jumaat, 28 Ogos 2020

EXERCISE 30 MINUTE.

HI DAN ASSALAMMUALAIKUM..yang dicadangkan seminggu kita kena exercise 150 minit ...so kalau korang buat sehari 30 minit ..korang kena bersukan 5 hari ..aku cuba buat 45 minit ..so kalau buat 4 hari baru mencukupi apa yang sepatutnya...

ikutkan sehari aku kena amik 1311 kcal..so kalau nak turun berat badan aku kena amik kurang dari 1311kcal...kalau aku amik lebeh dan aku exercise ..kiranya aku cuma bakar kalori yang aku amik ..badan aku tak guna pun lemak yang aku store tu

aku suka perkongsian tentang intermittent fasting ...kalau kita tak makan 16 jam baru badan kita akan guna lemak yang tersimpan dalam badan kita 


isnin ni kita mula semula ya....cuba ubah!






 

1 ulasan:

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...