Jumaat, 28 Ogos 2020

HLP gagal...

 Aku tak dapat Hadiah Latihan Persekutuan ..

Sebenarnya aku pun tak pasti aku happy ke sedih ..hahah

tapi hakikatnya aku rasa lega..tertiba lega sebab tak payah sambung belajar

aku tak dapat nak bayangkan betapa hiruk pikuk nya kehidupan aku ..bila aku sambung belajar ..kalau kat Melaka je ok kut ..


so ..aku rasa lega ..Alhamdulillah Allah beri apa yang terbaik utk aku ..kebetulan minggu depan Nik start cuti bersalin, bulan Nov Ustaz Wan pulak bersara maka semakin kuranglah guru agama di sekolah aku ..kalau aku takde maka tiga orang takde...


oklah ...


aku nak buat tingkap dapor macam ni ...okey?


takpelah aku ok aje ..tak rasa sedih mahupun terkilan ..lega ....





2 ulasan:

  1. saya terjumpa blog sis ni..smlm baru keluar result HLP..dan sy juga gagal.lps bc ni, sy makin ok.TQ sis!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada hikmah nya tu dik… 🥰🥰

      Padam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...