Rabu, 21 Disember 2022

ASBF Terminate ?

 

 Setelah tengok jadual ni secara mudahnya aku dpt 9500 tahun ni dr ASBF. Walaupun aku bayar macam lebih. 

Sebab berubah ubah dividen sekarnag ni. Bulan ni aku bayar utk dua dua asb aku RM1039.

Sebelum ni aku bayar dlm RM800 lebih. OPR kan dh naik.. faham faham jelah..

So aku berfikir fikir sama ada nak terminate atau biarkan. 
Hajat aku nak settlekan honda city aku. Tapi nampaknya honda city tu masih mahal lagi dlm 45K 

So mmg tak dpatlah . 

Aku tahu rugi. Tapi ni je cara secara terpaksa utk aku menyimpan. Itu je caranya. Bila ko terpaksa bayar makan ko bayar. Kalau tak mmg susah nak menyimpan.. paling sedih dh kumpul keluarkan . So bila masa ko menyimpan. 
So nak taknak ko simpan jelah secara paksa dengan ASBF ni. Itu je cara ko menyimpan 

Cuma nnt kalaubko terminate dia ada kira lain. Bukan jumlah dividen je. 

Kalau korg ada pengalaman nak kongsi sila tulis di bawah komen. Ok Terima kaish

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...