Jumaat, 2 Disember 2022

reunion kawan seuniversiti

 

Secara jujurnya aku takde kawan baik baik sgt ..
namun lebih kpd kawan se"gang"..gangs tu ada..aku ada kawan satu sekolah rendah sek raja perempuan muzwin , bukit chandan .sekolah menengah aku Madrasah Idrisiah dan kawan sama sama UM 


so hari tu aku ke Johor kebetulan ada hal kerja dan berjumpa dengan kawan kawan sama universiti. Ada Dayot, masliza, mahab , muna dan kempong pun dtg dr JB 

masa ni kami kursus di New York Hotel.
masliza, yot dan Pong



yang ada mas tu kawan baru kitoraang


ya Allah mmg serius aku gemuk sgt masa ni ..tahap tergemuk aku 


kitorg lepak depan restoran Banafee opposite hotel




Pong bawak deserts 





esoknya sabtu kami lawat imran yang sedang camping di taman botanikal PBSM.


lepas jumpa Imran kami pergi makan Ikan Salai ..sebelum tu kami hantar tv yang rosak .panjng lagi umur tv tu lepas baiki rm600 lebih masih boleh tengok

kedai salai ni sebelah kedai doktor cermin kat area melaka sentral. melaka sentral ni stesyen bas di melaka ...macam TBS kat KL

menu dia sedap sedap,,yg aku paling suka dia ada air kelapa ...

korang boleh search kedai salai ni ya ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...