Jumaat, 2 Disember 2022

Peminat Tegar Zuss Coffee

 

Aku boleh gelarkan diri aku sebagai peminat tegar zuss coffee..kopi kegemaran aku pastinya Spanish latte ..harga sekitar RM10.95
kira ni coffee ais. 

aku suka sebab rasa dia yang lazat. 

aku ni pun tengah berkira kira sama ada nak jual kopi ke tak ?
kat hari kantin sekolah . 

selain minuman korang boleh jugak order makanan kat zuss coffee sedap! paling suka spagheti bolognese lah 








Sabtu 12 november ada hari kantin di sekolah anak anak ..semangat betul diorgang nak pergi hari kantin ..semua orang ada kupon rm20 ihsan pandai pandai keluarkan duit tabung dan beli another 20 rm kupon lagi ..serius membazir!

budak budak sukalah ada gelongsor dan rumah hantu..iyad ada org sedekah lagi kupon ..mewah budak budak tu ...aku tunggu dorg dr jam 9.30 pg sampai 1200 tengah hari ..punyalah lama ..sampai mengamuk aku kena sidai lama lama bawah khemah tu ..



anak Mahirah , adik suami ..Farhan




spotted almari baru ikea Rm 529 














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...