Ahad, 8 September 2024

Balik ke Malaysia

Semalam selepas breakfast aku tak makan sehinggalah jam 4.30 petang. Adalah minum kopi ais 7-11.. sedap tau kopi ais dia aku sellau beli cappucino 50% gula. 
So kami dah decide nak makan kat kedai masakan Padang. Aku dh agak dh mahal . Sebab suami aku ambik sotong.. aku ambik ikan dan udang. Kat malaysia pun kita tak amik sotong udang ni sebab tahu mesti mahal punya. Mmg betullah masa bayar rm 17 usd .. rege macam RM70 lebih … habis makan kami jalan jalan dan last kami ke aeon nak cari lada hitam cambodia. Ada org suggestkan beli lada hitam dan lada merah cambodia. Dia kata kualiti dia yg terbaik so… kita nak trylah… 


Ni menu yg aku ambik..


Mmg pelahap makannya .. lapar punya pasal.
Nilah jalan jalan di Cambodia.. taklah menarik sgt.. sama macam Vietnam, Krabi..aku rasalah kan kalau bangkok lagi maju kut../





Malam tu kami minum kopi Amazon buat kali terakhir..


Aku gerak dr hotel jam 7.30 pagi waktu Cambodia… jam 8.40 baru boleh check in.. flight aku jam 11.10 pagi . Tak sabar nak balik Malaysia. Nak jumpa budak budak tu..


Airport cambodia… ni area luar dia bukan departure hall.. dalam tu mewah lagi..

Tamatlah riwayat spek mata aku .. terpotong dua masa aku tengah lap … benda ni dh lama sejak 2018 aku beli .. first time aku buat spek selepas beberapa lama aku tak buat spek.. dengan spek ini juga aku bertahan pakai spek.. selesa.. spek sebelum ni guna kejap je… 


Aku dh nak berlepas ni

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kurma merah dan goji .

 Tak sangka mengalami nya lagi. Keguguran di awal awal minggu. Sepatutnya aku uzur 27 August. Sebab tak dtg aku chilled chilled je … suami d...