Isnin, 23 September 2024

Ipad Hacks!

Fungsi lain IPAD. 
Korang tau tak Honda HRV takde tv. Ada screnn tapi hanya audio jelah. Kalau nak tengok youtube kena beli apatah alat dia. So aku telah meletakkan ipad aku ganti screen dalam kereta. 
Ni actually ipad. Mmg ipad aku yg aku baru beli tiga empat bulan lepas. Ipad air 13 th kot the latest tahun ni baru keluar. 

Suami aku pasang tv android box dlam stavic. Lagging.. tak smooth langsung. 

Last last dengar radio je. 
Ni sempoi. Kalau masuk netflix pakai website. Smooth je… takde lagging2 happy lah… 
Kalau nak bukak youtube masuk youtube. Suara gunakan bluetooth. Oklah kan… 


Best weh! Boleh layan netflix dalam kereta. Dia tak gerka gerak sebab aku beli casing yg ada magnet. So elok je di melekat slm kereta tu .. tak gerak gerak ! Jimat.. 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ipad Hacks!

Fungsi lain IPAD.  Korang tau tak Honda HRV takde tv. Ada screnn tapi hanya audio jelah. Kalau nak tengok youtube kena beli apatah alat dia....