Sabtu, 7 September 2024

Malam malam di Phnom Penh.


 Sejak aku dh bertambah berat badan ni .. alergic betul jumpa camera. Rasa nak lari. Amik gambar pun taknak. Suami aku paksa. Aku pun ambiklah. So sebab taknak nampak sgt extra gemuk. Kita post dlm bentuk collage . Hahah… kalau korang dtg sini .. antara yg boleh dijadikan souvenir ada lah lada hitam . Lada hitam dia gred terbaik , ada tiga jenis, black pepper, white pepper dan red pepper. Satu lagi adalah kacang gajus. Yg ni pun bagus. 

Malam ni aku akak ke mall dia Aeon . Tengoklah apa yg boleh dibeli … tadi call orked.. diorg otw nak balik Shah Alam .dekat sikit aku nak amik diorg. Kalau aku berani aku drive kalau tak aku balik ke shah alam naik grab dan bwa diorg naik bas. Tengok mana yg mudah . 

Naik bas aku boleh tido. Aku kira kira tambag bas pun tak mahal ..dalam 15 sahaja. Oklah kan..

So aku kena amik grab ke shah alam .. dr shah alam ke stesten bas.. kemudian beli tiket bas dan beli grab utk balik ke rumah .. kos hangus sekitar rm150 kut. Oklah . Harap Allah swt bantu aku . Selasa kerja .. semangat , takut nak cuti lagi 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kurma merah dan goji .

 Tak sangka mengalami nya lagi. Keguguran di awal awal minggu. Sepatutnya aku uzur 27 August. Sebab tak dtg aku chilled chilled je … suami d...