Ahad, 24 Mac 2019

APC : "Anugerah Perkhidmatan Cemerlang "

aku dapat APC kali pertama pada 2017, masa tu aku ingat mak admitted kat hospitala KPJ Ipoh. Masa tu zaman Tn Megat ..kami semua dikumpulkan di bilik gerakan utk dimaklumkan siapa yg dpt. dia buat lah nak kejutkan kitorg tapi serius aku boleh agak..hahah...

aku masuk keja 2006 -2016 sepuluh tahun , tahun kesebelas baru dpt apc, masa ni markah aku tinggi dalam 92.5% kut , tahun 2017 -91.5% tahun 2018 91.75%

bestnya kalau dapat APC boleh dpt RM1000 lagi .

APC ni penting sebab akan direkodkan dlm perkhidmatan . tak bolehlah cakap kalau tak dpt pun takpe..seboleh bolehnya biarlah dapatkan .bagus utk service kita


gambar APC 2017
  markah LNPT tahun 2018 , kalau korang nak check pergi tengok kat HRMIS



oklah tu je nak share , apapun kita jangan harapkan penilaian manusia ..penilaian Allah juga yg paling utama . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...