Sabtu, 30 Mac 2019

akhirnya KABINET KITCHEN siap!

di saat aku menjaga Iyad di Hospital , Azim org yg aku percaya telah menyiapkan kabinet kitchen impian aku .Syukur Alhamdulillah ! rasa mimpi menjadi nyata 

korang nak tengok tak?

ninnn dia...! 


dapur aku akhirnya ....

aku tahu Allah SWT terlalu baik pada aku. di saat aku diuji dengan Iyad tak sihat Allah hadiahkan Kabinet kitchen ...sgt cantik
dan surprisingly malam ni tertiba aku beli beko built in oven harga nya 1250 dr lazada

satu malam je aku boleh beli oven ..seb baik duit aku masih ada. so bolehlah aku beli oven tu...apa lagi nak beli .ok aku akan beli kipas , lampu dan kerusi bar table..wah! sekelip mata semua nya berubah ! 

nnt aku akan beli periuk idaman aku iaitu le crueset!  


ada 8 function termasuk grill eletric harap semuanya ok ....
baru aku perasan kenapa org tak beli type ni mungkin sebab dia bukan digital tapi mekanikal..aku ok je..aku ada tengok brand ni masa kat ikea..


alhamdulillah 
lega satu impian menjadi kenyataan . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...