Khamis, 14 Mac 2019

FGW Bird Nest Drinks by Fouziah Gous dan Argan Oil by Janna Nick


actually lama dah aku carik bird nest ni .. aku jumpa kat Mesra Petronas. aku beli sebotol. Lepas tu bila aku minum rasa sedap aku call agent nak order sekotak ada dalam 24 botol. aku beli RM 270 ..kalau sebotol 12 RM288 secarton. satu satu carton aku untung dalam RM18 ringgit je ..seronok gak meniaga ni ...

tapi mesti kena ada modal dahulu ..nak ambik barang baru boleh jual barang..

aku sekarang jual lagi minyak argan Janna Nick ...still available....kan sekolah ramai yg order. asalnya aku malas nak amik order..tapi bila ada yg tanya tanya aku pun juallah balik ..nnt kak Hana akan post dari perang . 





sapa berminat nak Order contact saya ya !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...