Ahad, 3 Mac 2019

DAFTAR DARJAH 1 ONLINE

Penting ibu ibu sekalian 

wajib daftar anak secara online bila anak nak masuk sekolah darjah satu 

https://public.moe.gov.my/?survey=1&kpm=



maksudnya anak nak sekolah tahun 2020 daftar sekarang. termasuk anak nak sekolah tahun 2021 daftar sekarang. 

orked sekolah darjah satu tahun 2022. tapi tahun ni aku daftar dia pra sekolah terlebih dahulu.






korang wajib ada buku imunisasi masa nak isi anak sekolah tu ..ala buku merah masa check ngndung dan buku cucuk kat klinik kesihatan
sebab dia akan minta satu persatu tarikh anak kena vaksin. 

penting tau!

ok esok aku akan ke sekolah SK Ayer Keroh nak daftarkan Ihsan dan Orked. Harap berjaya permohonan aku. Ihsan Insya Allah dapat. alasan anak sekolah di Sk Ayer keroh yang Orked aku takut kantoi kat gaji . dia tengok gaji habislah aku . 

ok..harap membantu korang ..isi jangan tak isi.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...