Ahad, 24 Mac 2019

persiaapan Iyad masuk wad

pertama , aku beli barang makanan iyad. lebih kepada makanan aku . stok magi dan coffee, tisu, milo dan biskut, aku dh beli sabun basuh siap siap senang incase nak basuh baju.

lepas ni nak kemas beg pakainan budak budak nak ke Ipoh dan beg aku dan Iyad .

aku kena fikir , apa hiburan yg nak buat masa di wad.kena bawa buku utk belajar membaca dan warna utk Iyad mengaler.


- baju Iyad
- gas Iyad
-Ubat-ubat Iyad
- peralatan menyusu Iyad
- pakaian aku
- buku History Iyad


aku tengah susah hati sebab ada program yg aku terpaksa serahkan kepada org lain utk uruskan .
iaitu Bengkel Kecemerlangan PT3, nasib baik ada cikgu Mustafa pembantu aku.


nampak gayanya kena sambung sehingga lepas cuti sekolah sebab suami aku exam mid term

Allah ..semoga urusan dipermudahkan .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...