Sabtu, 25 Januari 2020

Imran ke Mozac, Tahniah anakku!



Korang tahu sebenarnya aku macam dh tak tunggu SBP dapat ke tak dapat ke ..aku rasa macam dh ok aku hantar imran hari hari jam 6.40 pagi dan yang aku paling suka aku dapat sampai sekolah awal dr biasa. dalam jam 7.18 pagi aku dh sampai.

Tapi bila semalam aku check imran dapat SBP ..MOZAC pulak tu dekat dengan rumah aku ..aku rasa mmg rezeki dia. kebetulan ramai juga kawan imran sama sama di MOZAC antaaranya Ezz, Anas, Saiful, Hazim, Arif, Syafiqah dan yang terbaru dengarnya Salahudin pun dapat . 10 orang semua pelajar Tun SAS di MOZAC.Alhamdulilah..aku tepon mak Harith katanya Harith dpt MRSM ULUL ALBAB harith sama sekolah dengan Imran di SMA Sultan Muhammad...ramai pelajar Sultan Muhammad yang keluar sebab dapat SBP/ MRSM...

Sekarang aku dan suami kena borong barang barang untuk Imran nak masuk asrama ..kalau ikut senarai ada seluar slack kena beli, kain pelikat boleh guna iyad dan ihsan punya, baju melayu kena cuba sama ada boleh pakai lagi atau tak..

baldi gayung kena lah beli dan rak utk locker dia ..kena beli mangga dan kunci supaya barang tak hilang..kasut kena beli juga yang bertali dan kulit ..kasut sport imran dh ada..nak kena topup underware dan singlet...

**********
updated tadi suami belikan barang imran nak masuk MOZAC ..antaranya:

seluar slack RM69 x 2= 138
Kasut bertali : RM66
Stokin: RM17

Aku pulak sibuk membeli barang Akemi..

Bed Protector RM69.90 
Quilt king saiz RM179
Pillow 2 , satu RM35
Cadar Romance Anne Taylor RM168 850 thread cotton katanya harga happy hour ..

JUMLAH : RM 487 ...

Bantal ni promo 2 RM70 jadi satu 35 ..murah le tu 

ni untuk Imran 

ni pulak untuk mama papa dia hakhakhak....RM168 harga happy hour..

biaslah perempuan mengidam benda yang bukan bukan ...

nnt aku update cerita imran di Mozac..
doakan yg baik baik utk imran ...

tetiberrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...