Ahad, 26 Januari 2020

Decathlon Shah Alam: Syurga Barang sukan

Hari Isnin lepas kitorang ke Decathlon Shah Alam. Asal nak cari net tenis sebab suami aku nak coaching tenis anak dia alang alang tu terus membeli belah barang lain
Terus usha gambar jelah... 
Pembalut hadiah ni free kalau incase ko nak balut hadiah

Ruang menunggu ada jual kopi mesin 

So far sport shoes dia murah suami aku belikan aku kasut RM69

Penimbang ni pun Rm39 murah kot




Jam jam pun murah stopwatch dan boleh masuk dlm air




Budak budak suka banyak port sukan ..ni salah satu nya... ada ping pong, badminton, 
Aku paling suka area camping ada khemah ada peralatan nak camping lah ... nnt diorg dh besar boleh g camping...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...