Khamis, 9 Januari 2020

Selamat Hari Lahir Ama ke 37 tahun!

Alhamdulillah telah masuk umur ku 37 tahun .3 tahun lagi menginjak ke usia 40 tahun .

pada mulanya aku ingat tiada apa yang istimewa pada usia hari jadi kali ini..rupanya ada hadiah istimewa utk aku ..rupanya ada..alhamdulillah !

lama dah aku teringin nak benda ni tak sngka dapat jua akhirnya ..so sejak aku ada jam ni dah setiap malam aku cycling 30 minit ..jadilah merangsang agar terus sihat ...

ini pulak jam tangan huawei adiah utk imran ..

nampa tua sangat ke aku di usia 37 tahun ...insya allah panjang umur semasa aku berumur 39 tahun aku dapat DG48..doakan aku dapat selesaikan MASTER aku sebelum 
terlalu banyak anugerah yang Allah SWT kurniakan utk aku. walaupun Allah SWt uji aku aku tetap sayang Allah SWT. Aku rasa nikmat kurniaan Allah swt sentiasa melimpahi hidupku ..ucapan alhamdulillah tak cukup utk aku zahirkan betapa aku bersyukur ats semua kurniaan Allah SWT pada aku .


Semoga semakin bertambah usia ini semakin bertambah jualah amal ibadah ku kepada Allah SWT. aku nak cipta seberapa banyak hubungan kebaikan antara org sekeliling aku . 

aku rasa aku kena ubah beberapa sikap aku yang kurang disukai oleh org lain tanpa aku sendiri sedar.

Iya, mungkin kita rasa tak de apa.apa..tapi bagi org lain itu tak baik. maka banyakberfikir kurangkan bercakap. dan sentiasa ingat tak semua benda kita tahu , kita betul..sentiasa merendah diri ..jangan tunjuk pandai dalam apa apa jua perkara 

lebih kan kasih sayang dari kemarahan. terlalu banyak perkara yang hendak diperbaiki . supaya tiada nya kita nnt akan dikenang sebagai sebuah kenangan yang indah bukan kenangan yang menyakitkan ..

begitulah resam hidup di dunia ini...

buat baik pada semua namun jika tiada kebaikan yang kita terima maka redha .

buat suami ku, terima kasih atas segalanya .aku ucapkan .terima kasih ats segala pengorbanan dan penat lelah dalam mencari rezeki mencukupkan keperluan keluarga ini. terimakasih ada kala rajin membantu
terima kasih sudi menjadi pendengar kala rasa sakit bergumpal di hati.

benar nak membahagiakan anak anak dan isteri perlu modal. terima kasih sudi keluarkan modal utk kegembiraan kami.

walau pun ada yang tak seia mahupun sekata terima kasih kekal masih di sisi. 

terima kasih anak anak, terima kasih adik beradik,terima kasih sahabat sekerja
terima kaish tidak terhingga buat arwah mak dan abah. semoga Allah membalas segala jasa baik kalian terhadap kami anak anak mu..ya Allah Ampunkan lah doa mak dan abah ...aaminn....

2 ulasan:

  1. Wah sama tarikh lahir tapi saya umur 41. Happy birthday.
    Betul tu buat baik kerana Allah. Tak harapkan balasan manusia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq NA, happy belated birthday untk Na jugak..semoga segala kebaikan utk na dan keluarga

      Padam

Perlis - Hatyai 2024

 Aku book hotel Disember 2023. Masa balik dr Genting. Masa tu aku cuma fikir nak bawak anak anak berjalan sekerap yg boleh. Misi tahun ni be...